Sunday 12 July 2009

Are un ceas , vorbitor, si un urs, tacut

Are un ceas, vorbitor, si un urs, tacut
http://www.youtube.com/watch?v=xnNCidccbG8
Are un ceas care ticaie minunat, si un urs care nu vorbeste...
Stelele nu au cer, dar cand e foarte obosita, de nesomn launtric, merge in camera mai tandra, Becky doarme, cu mama ei Isabel, care nu mai e, eu ma asez pe podea, ii iau ursul in brate, are o burta imensa,plina de miere, si eu eram odata Martinica, si ursul e cadou de merry christmas, de la Lora Doralee, si asculta cu drag ticaitul ceasului,e cel mai frumos ceas din lume, ticaie ca in casuta din hartie desenata din camerele cu gem de visine din Crangasi, ticaie calm, ticaie calm,asezat, mangaiat, ca si cand i-ar ticai prin piele, prin suflet,mangaiat, si s-ar face very morning, si ar vedea trandafirii intensi,nedecolorati,cu visine deasupra, plantati de el.E ceasul ei, care nu are timp, doar suflet.
P.S..Love is more than pride... still..
http://www.youtube.com/watch?v=oig8vs10jf0
beyond the spell and sin, and blind passion and pain is
este ceea ce vor caii de sub pamant
in nefiinta ogorului meu urlator,
si ce daca
par o cioara urlatoare pe ogorul meu insamantat
extravilan, nebun,fara acte pamantene,
ce daca chiar si cu capul aplecat,
cu spatele opintit de boii tai,
mi se intaresc rasariturile de pe sfarcuridor,
mici sau mari,
cu lacrimi dintre doua lumi,
neagra iti sunt, nu lumina,
cand eram copila imi placea sa ud morminte cu apa vie
cu gargarite pe degete,
bunica mea era cu plete negre si ierburi smulse cu grija,
te asteptam cu stofa rosie in carouri
cu stropitoarea in mana,
soarele ranjea,
aveam si pantec,
te zambeam,
gargaritele zburau,
tu sufereai,
ca nu te scaldai cu ele,
erai mare si timid
eu eram mica
si ierboasa..
te rasaream,
printre caii mei neimpliniti,
dar vii.
http://www.youtube.com/watch?v=jAHqMlNmi5s

No comments:

Post a Comment