Sunday 12 July 2009

Arniston bay


www.youtube.com/watch?v=HXOxEUr53cE
http://www.youtube.com/watch?v=cXNApZ2ALiQ
Ieri, in zorii aprigi ai umerilor mei,
ma minunasem ca sunt ascutiti ca un muget stancos.
Deci, ieri,
yesterday baby,
mi-am luat oile si m-am dus
pe Arniston Bay.
Imi fierbinteau calcaile pe nisipul din sufletul tau
Arniston Bay zapusea,
oile zapuseau, tipau ca nebunele,
Nebunaticele se dezbracara,
Sa se arunce in mare.
Eu imi smulgeam camasa de raset,
calcaiul se inveninase impotriva-mi,
vroia cu oile, in bay,
strigam le ele, ele nu mai auzeau,
oile, dezbracate,
behaiau,
mi se parea ca te vedeam, erai tu,
North bay, scaldandu-se in Arniston Bay,
Aveai sunrise pe buze,
Ti se scurgea sunsetul prin coltul gurii,
erai noapte si zi,
hohoteai ca bivolii,
Oile behaiau ca oile in mare, ce nebunie,
incepusem sa ma iau in brate, aveam nisip in brate,
imi curgea printre sani,
simteam calul nechezand in mine,
stateam ca o oaie behaita,
mai, boule,
pe Arniston Bay.
Vii?
http://www.youtube.com/watch?v=cXNApZ2ALiQ
P.S..''Did u say dance? Come on my boy..Let's go, hop...I have so much to tell u''
P.S. 2 Dimineata spala lana de pe oi si apoi le hrani cu humus. Locuia peste doua coline, pe un delusor pitic.
Tags: arnistonbay Edit Tags

No comments:

Post a Comment