Sunday 12 July 2009

Women...Mi-e dor sa il ling
De fapt, draga Mina, nu mai mi-e dor de sufletul lui deloc. Nu are suflet. Dar mi-e dor sa il ling. Atat.
Pai suna-l.
Sa-i spun ce ?
Ca ti-e dor sa il lingi.
Da, adevarat ,mi-e dor tare sa il ling.
Pai si ce o sa lingi de acum?
Vad eu,umerii mei, lichiorul de visine, inghetata cu brandy,lacrimi, rujul cu esenta de fructe amare...
De ce sa imi fie rusine de cuvantul a linge? E un cuvant frumoS.
Da,foarte frumos. Si sufletul i l-as fi lins, si totusi gustul trupului e tot ce mi-a mai ramas, cand noaptea ma strange puternic.
Apoi isi amintit cand ii spuse ca nu era her bussiness, de acum putea sa mearga si la manastire, si la casa de nebuni,si chiar to the hell. Dar putea sa ii dea niste bani sa isi repare acoperisul.
Si nu mai simti ca putea sa il linga vreodata, si nici macar sa isi imagineze. Dar se simtea dintr-o data slabita, fara magne b6, fara vitamina A si fara calciu. Mergea pe strada si i se facea rau.Se imbolnavi.
Isi misca duios limba prin gura, pe buze,si simtea ca nu mai avea gust. Orice ar fi mancat nu mai avea gust.
petite
Tags: Edit Tags
Saturday 9 May 2009 - 01:53PM (PDT)

No comments:

Post a Comment