Sunday 12 July 2009

Men

''O aşteptare şi ultimile zile ale unui decembrie. - Vino să împodobim bradul împreună. A ţinut să-şi despoaie splendoarea din prima clipă, precipitat şi formal. Cu funcţie de salut. Fără dizolvare de fiinţă, fără zbor. Curiozitatea mea însă a exultat. E perfectă. Şi e palpabilă. Stăm o vreme lipiţi şi bem vin. A doua zi am sărutat-o pe gît, în timp ce vorbea cu mă-sa la telefon. Apoi pe şold, de mai multe ori, în timp ce spăla vasele în bucătarie. Am coborît spre pubis. Poartă jeans cu talie foarte joasă. - Faci un copil cu mine? zic. La atingere, sînii ei electrocutează la propriu. - Ai putea fi un amant perfect, dar eşti prea tandru. Un bărbat adevarat nu trebuie să se poarte atît de frumos. La plecare, mi-a dat un album cu fotografii de-ale ei mai vechi şi Incest de Anaïs Nin. Încă o zi, încă un vin. Apoi încă o zi. Azi vrea să moară din cauza unui iubit semireal, jumătate om - jumătate vis. Ascultă Funeral March de Chopin şi plînge continuu. Incerc s-o salvez în ultima clipă, ca-n filme: - Nu vrei să mîncăm pui à la rôtissoire, să bem vin roş şi să ne futem? S-a baricadat şi insistă să moară. Mîine seară e revelionul... ''
Man on a sofa
Tags: manonthesofa
Monday 19 January 2009 - 09:15AM (PST)

No comments:

Post a Comment