Sunday 12 July 2009

who knows
tu vii dintr-un strop de apa de izvor
sau
dintr-o lacrima de ochi adanc.
tu vii dintr-o primavara cu nisip fierbinte
si pietre reci pe suflet.
tu ai alunecat aici
ca o poveste cu taramuri nemaiumblate.
numai eu stiu a te umbla.
tu vii dintr-un strop de nea - nu te topesti in palmele mele.
degetele mele sunt argintii cu tine.
tu esti pat de frunze incrancenat.
tu vii dintr-o frunza desprinsa din cer
ce nu atinge pamantul trupului meu
decat
pe dinauntru.
esti zapada de la radacina copacilor
ce se prelinge in bratelor mele,
cand visez.
tu esti un oras de cuvinte scrise pe iarba.
tu esti citadin
si braduit cu mustati ascutite.
mi-ai ascutit simturile cu ele.
tu esti Prima mea iarna cu zapada
in asternut de primavara.
Tu esti
Neincetat.
Tags: Edit Tags
Saturday 9 May 2009 - 03:09PM (PDT

No comments:

Post a Comment