Sunday 12 July 2009

Nu ma stiai

http://www.youtube.com/watch?v=HUYCx80LJ6c
intre doi bulgari de nea te-am zarit, pe o campie cu maci. semanai cu mainile si eu te culegeam cu ochii. hai, mai stai, ti-am strigat cand tu nici nu ma stiai. incepuse sa te manance talpa piciorului si nu stiai de la ce. apoi te-am zarit pe trecerea de pietoni cu doua paini uriase de secara. mi-ai placut. si mi se asternea iarna cu vara pe suflet. apoi te-am zarit cu cativa ani in urma. Munceai la fabrica si topeai otel. Aveai o salopeta unsuroasa si era frig. se facuse vara cand erai fericit si iti spalasei salopeta. iti crescuse floarea soarelui pe umeri si eu ti-am zambit. cu picioarele leganate pe divan ti-am scuturat semintele. hai, mai stai, ti-am soptit. hai sa mancam semintele. iti dau apoi margaritar si serbet. tu nu ma stiai si totusi te-ai lins pe mustati si ai gustat. apoi te-ai facut mare si lucrai in cladiri de sticla. eu nu mai stiam ce-ti da. si nici macar nu ma stiai.
petite

No comments:

Post a Comment